Translate

10.9.13

Liebster Blog Award 2013

Cześć. 
Zostałam nominowana przez HazBear do nagrody "Liebster Blog Award 2013". Wcześniej mogłam pochwalić się nagrodą "Versatile Blogger Award", lecz ta nominacja z osobistych powodów jest dla mnie jakaś ważniejsza. Może to ze względu na to kto mnie nominował, albo przez to, że przez te kilka miesięcy rozwinęłam się pisarsko. Sama, nie wiem, choć przyznam, że i tak jestem bardzo tym zaskoczona.



***

Zasady
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ranach uznania za "Dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11  pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, które o tym informujesz, oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.

***
Pytania od nominującego:
1.Skąd pomysł na tematykę Twojego bloga?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jaki jest Twój ulubiony zespól zagraniczny?
4. Ulubiona piosenka?
5.Czytałaś/eś już mojego bloga?
6.Co sądzisz o moich opowiadaniach?
7. Kto jest Twoim idolem?
8. Najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś/eś ?
9. Czego sie boisz najbardziej?
10. Twoje motto?
11. Ulubiony serial?
  
Odpowiedzi:
1. Chciałam wykazać się, że umiem napisać coś co każdy zna. 
Czułam, że albo na tym polegnę, albo zdam pozytywnie. 
Teraz sama nie wiem, czy nie powinnam skupić się bardziej na opowiadaniach własnych. 
2. W czasie wolnym lubię pisać opowiadania, 
surfować po Internecie albo zajmować się psem.
3. Bastille
4.
5.Oczywiście.
6. Masz potencjał na to, aby wydać książkę, która stanie się bestllerem.
7.  Joanne Murray
8. Wstałam do pracy o piątej...
9. Hm, mówienia, pająków...
10. Wyśpię się, gdy umrę.
11.Teen Wolf

***

Pytania dla was:
1. Co was inspiruje?
2. Jaki jest was ulubiony zapach? Dlaczego?
3. Jaki jest wasz ulubiony gatunek muzyki?
4. Jaki film doprowadza was do łez?
5. Czy jest coś czego byście nie oddali?
6. Czy jesteście szczęśliwi?
7. O czym marzycie?
8. Dlaczego uważacie, że w życiu czegoś brakuje?
9. Co ci się dziś śniło?
10.Czy jesteś z czegoś dumny/a?
11.Co najbardziej lubicie jeść?

***

Nominuję, każdego kto ma na to ochotę. Jakoś trudno mi wybrać konkretne blogi. :))

Edit: Druga nominacja -> LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane.

Etykietki

Info (6) Konoha (10) Nagroda (2) Tokio (9) Tom.1 (18) Tom.2 (19)