Translate

3.5.14

Liebster Blog Award 2014

Brałam udział w tej zabawie we wrześniu, ale muszę podziękować za nominację


***






Nie, nie, sama postanowiłam zakręcić się w tych rejonach, dlatego tutaj zostałam od tych kilku lat. Nie żałuję, że tutaj jestem, ponieważ poznałam wielu ludzi, którzy mnie ukierunkowywali na właściwą drogę.


Bloga od zawsze traktowałam jako śmietnik. Rzecz do której wrzucam swoje pomysły, które wiem, że nie są perfekcyjne. Najlepiej, jakbym otrzymywała więcej konstruktywnej krytyki, coby za kilkanaście lat móc wydać książkę. Chyba każdy, kto poważnie myśli o pisaniu,chciałby stworzyć bestseller. Co, nie?



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane.

Etykietki

Info (6) Konoha (10) Nagroda (2) Tokio (9) Tom.1 (18) Tom.2 (19)